www.emeklilikhaber.com

SSK VE BAĞ-KUR EMEKLİLİK - Yeni Haberler

BÜYÜK HİZMET

Yeni SSK ve Bağ-kur Gelişmelerinden Anında Haberdar Olmak İstiyorsanız E-posta Adresinizi Ekleyin

Abone Olduktan Sonra Üyeliğinizi Onaylamayı Unutmayın

<$BlCuma>

<$BlMüjgan Hanım’a tepkiler çığ gibiSalı günü “Müjgan” isimli hanım okurumuzun sitemini köşemizde yayınlamıştık ama Müjgan Hanım size de tepkiler çığ gibiydi. Geneli “bize ne Müjgan’ın emekliliğinden” diyordu ama en anlamlısını da Kemal Kılıçdaroğlu göndermişti.“Ali Bey, gerek çalışma yaşamı, gerekse sosyal güvenlikle ilgili yazılarınızı her sorumlu okur gibi ben de dikkatle okuyorum... Bugün ‘Müjgan’ adlı okurunuzun sitemini okuyunca, gerçekten de üzüldüm. Hani ‘gemisini kurtaran kaptan’ misali, ‘benim sorunumu çöz, gerisine boşver’ anlayışının toplumda ne kadar acımasızca yer ettiğini görmek gerçekten de çok acı...Ülke batacak, ben emeklilik peşinde koşacağım...Kendimizden önce çocuklarımızı düşünmeliyiz... Onlara daha mutlu yaşayacakları bir Türkiye bırakmak, başkalarının değil, Ali, Veli, Müjgan, Ayşe... bizim görevimiz...Müjgan kardeşim acaba özür dileme inceliğini gösterir mi bilmiyorum?Saygılarımla Kemal KILIÇDAROĞLU”

ALİ TEZEL

Etiketler: ,

<$I10 Yorum4>